preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vela Luka"

Login
Tražilica

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

 

 

 

Posjeti...

Vremenska prognoza

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Ukupno: 918664
Ovaj mjesec: 1886
Ovaj tjedan: 501
Danas: 31
Projekt "Digitalnim alatima do inovativnih učionica"

O projektu                     

Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.

Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa. 

Aktivnosti i diseminacija projekta
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Web 2.0 TOOLS FOR TEACHERS 17. – 21. listopada 2022., Barcelona, Španjolska
Autor: Administrator , 23. 11. 2022.

U sklopu Erasmus + KA1 projekta Digitalnim alatima do inovativnih učionica (Digital Tools for Innovative Classrooms) učiteljica Hrvatskog jezika Maja Kunjašić sudjelovala je na edukaciji od 17. do 21. listopada 2022. g. u Barceloni. Naime, svakodnevicu prosječnog čovjeka nemoguće je zamisliti bez interakcije s modernim tehnologijama, a učenici su u, prvome redu, oni koji takva znanja traže i primjenjuju pa suvremena nastava teži novim metodama poučavanja, o kakvima je na edukaciji bilo riječi.
Program edukacije Web 2.0 Tools for Teachers temeljio se na teoretskim (30%) i praktičnim aspektima (70%) upotrebe digitalnih alata u učionici. Naglasak je stavljen na načine motivacije  učenika te na promijeni 'tradicionalnih' pristupa učenju novim i modernim pristupima. Novostečena znanja odnose se na samu vještinu primjene suvremenih obrazovnih trendova i korištenju digitalnih alata te igrifikaciji, kako bi nastavni sat bio usmjereniji na učenika. Interaktivna edukacija temeljila se na radu u grupama i/ili pojedinačno i osmišljavanje digitalnih zadataka, igara i kvizova te primjenu alata, kao što su ThinkLink, Blooket, Nearpod, Plickers, Quizlet, Canva, JeopardyLabs, Genially, BookCreator, Kahoot! i dr.
Zanimljivo je bilo razgovarati o primjerima iz školske prakse i izmjenjivati iskustva kolega iz različitih zemalja, poput  Rumunjske, Slovačke ili Litve koji su, također, sudjelovali na edukaciji. Svaki dan, bilo je vremena i za šetnju uvijek živim gradom, istraživanje i uživanje u umjetnosti ili španjolskoj hrani (paella, churros).  Osim same edukacije i izvrsnih predavača, u sjećanju ostaje prekrasna Barcelona sa svojim jedinstvenim znamenitostima, genijalni Antoni Gaudi i njegov Park Güell, La Pedrera, Casa Batlló ili njegovo, remek-djelo, najpoznatiji nedovršeni simbol Barcelone: La Sagrada Familia.
                                                                                                   
Maja Kunjašić






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju