preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vela Luka"

Login
Tražilica

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

 

 

 

 

Posjeti...

Vremenska prognoza

Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Ukupno: 853187
Ovaj mjesec: 312
Ovaj tjedan: 25
Danas: 25
Projekt "Digitalnim alatima do inovativnih učionica"

O projektu                     

Od 2021/2022 školske godine naša škola uključena je u erasmus+ projekt koji je financiran u okviru Erasmus+ programa. Naziv našeg projekta je „Digitalnim alatima do inovativnih učionica“/Digital Tools to Innovative Classroom sa ciljem upoznavanja i korištenja različitih digitalnih alata u praksi kako bismo unaprijedili nastavu.

Jedan od većih izazova naše škole danas je nedostatak osnovnih digitalnih vještina kod učitelja. To nas dovodi u situaciju da nastavni proces nije dovoljno osuvremenjen koliko se očekuje i koliko bi željeli da bude, te da učenici informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i opremu koju imaju, ne upotrebljavaju na koristan i edukativan način, već isključivo za zabavu. Želimo razvijati osnovne i napredne digitalne vještine kod svih učitelja s ciljem provođenja kvalitetnije, suvremene i interaktivne nastave koja stavlja učenika u aktivnu ulogu obrazovnog procesa. 

Aktivnosti i diseminacija projekta
IKT i digitalni alati za tazvoj kompetencija poučavanja i poticanje kreativnosti - diseminacija na Zadarskom ŽSV za knjižničare Dalmacije
Nikolina Borovina / datum: 8. 3. 2022. 14:56

Na stručnom skupu ŽSV za knjižničare Dalmacije, 8. ožujka 2022. školska knjižničarka održala je izlaganje na temu IKT i digitalni alati za razvoj kompetencija poučavanja i poticanje kreativnosti koja je bila povezana s temom stručnog skupa Poticanje kritičkog i kreativnog mišljenja. Osim predstavljanja tri Erasmus + projekata na skupu su bila dva zanimljiva izlaganja, jedno o Litavskoj književnosti u prijevodu Mirjane Brčko i Filozofija s djecom, čitanje i razvoj mišljenja, predavanje prof. Bruna Ćurka.
Sve teme su bile vrlo zanimljive i poticajne za uključivanje u erasmus i eTwinning projekte.
U predstavljanju projekta OŠ Vela Luka naglasak je bio na edukaciji o digitalnim alatima koji nude mogućnost poticanja učenika na kreativnost i izražavanje mišljenja. Postoje različiti digitalni sadržaji kao što su kvizovi, videozapisi, multimedijski i interaktivni sadržaji koje mogu izrađivati učitelji i učenici u svim fazama učenja od otkrivanja, preko uvježbavanja do ponavljanja i vrednovanja. Pomoću novih metoda poučavanja, korištenjem različitih digitalnih alata i obrazovnih sadržaja može se unaprijediti i poboljšati nastavni proces i na taj način kod učenika poticati kreativno i kritičko razmišljanje.


[OPŠIRNIJE]



Digitalnim alatima do inovativnih učionica - diseminacija na ŽSV-u Dubrovačko-neretvanske županije
Nikolina Borovina / datum: 21. 12. 2021. 14:26

Na županijskom stručnom vijeću školskih knjižničara na temu projektnih aktivnosti u školi, u ponedjeljak, 20.12.2022 održano je izlaganje o Erasmus projektu OŠ Vela Luka Digitalnim alatima do inovativnih učionica.

U sklopu izlaganja sudionici su upoznati sa Erasmus programom u koji je naša škola uključena od 9. mjeseca 2021. godine.
Od osnovnih informacija o Erasmus+ programu i razloga zašto se škola odlučila za njega, pisanja, prijave projekta i aktivnosti do diseminacije mobilnosti djelatnice koja je sudjelovala na mobilnosti u studenom 2022 na edukaciji s temom  IKT i digitalni alati za unapređivanje kompetencija i učenja.


[OPŠIRNIJE]



IKT i digitalni alati za unapređivanje kompetencija i učenja - mobilnost KA1
Nikolina Borovina / datum: 13. 12. 2021. 14:38

Kao dio Erasmus+ projekta, stručna suradnica knjižničarka Nikolina Borovina, sudjelovala je na edukaciji Interactive ICT-based and web tools for an effective blended, flipped and cooperative learning u Utrechtu, Nizozemskoj od 15. do 19. studenog 2021. godine. Tečaj je pohađalo 9 sudionika iz različitih država - Italije, Belgije, Finske i Portugala.
Tema tečaja su bile različite metode poučavanja, programi i alati koji mogu osuvremeniti nastavu kako bi učenici bili motiviraniji za učenje i usvajanje različitih vještina i kompetencija.

Ciljevi tečaja bili su osvještavanje ključnih problema vezanih uz digitalnu pismenost u obrazovanju, u kontekstu suradničkog i kombiniranog učenja i preokrenute učionice;  upoznavanje s mogućnostima različitih metoda poučavanja koristeći tehnologiju i web alate; upoznavanje s primjerima dobre prakse o tome kako IKT može poboljšati motivaciju, sudjelovanje, poduzetnost i učenje učenika; poboljšanje digitalnih vještina korištenjem različitih web alata, softvera i programa za poučavanje te učenje te planiranje i razvoj konkretnih nastavnih projekata za primjenu u učionici.


Detaljnije pod opširnije


[OPŠIRNIJE]



SELFIE - anketa o digitalnom potencijalu škole
Nikolina Borovina / datum: 10. 12. 2021. 10:01

Tijekom prosinca učitelji i stručni suradnici sudjelovali su u anketi procjene sadašnjeg stanja u školi po pitanju opreme i korištenja digitalnih.
SELFIE je internetski alat EU komisije koji školama omogućuje procjenu o tome kako upotrebljavaju digitalne tehnologije za poučavanje i učenje. Na temelju rezultata upitnika škola je dobila povratnu informaciju o digitalnom stanju i potencijalu škole.


[OPŠIRNIJE]



Planirane aktivnosti u sklopu projekta
Nikolina Borovina / datum: 28. 10. 2021. 11:06

Mogućnosti koje informacijska i komunikacijska tehnologija pruža učitelju i učeniku pri procesu učenja ima bezbroj, a svakim danom ih je i sve više. Razvijanje osnovnih i naprednih digitalnih vještina učitelja u interesu je što boljeg i kvalitetnijeg obrazovanja učenika. Kako bi svojim učenicima omogućili kvalitetniju interaktivnu nastavu, tj. obrazovanje u skladu s vremenom u kojem žive u sklopu erasmus programa planirane su edukacije učitelja s ciljem razvijanja digitalnih vještina kako bi spremno odgovorili na izazove današnjeg obrazovanja i na taj način neposredno utjecali na omogućavanje cjeloživotnog učenja i stjecanja vještina putem interneta kao posrednika u učenju.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju