Osnovna škola "Vela Luka"

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

Posjeti...

Vremenska prognoza

Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Ekskurzija osmih razreda – Zagorje i Slavonija
Autor: Administrator , 6. 5. 2014.

Učenici osmih razreda krenuli su u utorak, 6. svibnja na dugo iščekivanu ekskurziju, na kojoj će posjetiti Hrvatsko zagorje i ravnu Slavoniju. Osim druženja i zabave oni će vidjeti važne kulturno – povijesne znamenitosti ovih krajeva i posjetiti naš glavni grad. Njihovo putovanje možete pratiti na našoj stranici…

1. DAN: Split - Smiljan - NP Plitvička jezera - Zagreb

Rani start i pravac Smiljan!!!
Posjetili smo rodnu kuću čovjeka koji je osvijetlio svijet! Život Nikole Tesle je predstavljen slikom, riječju i zvukom. Najdojmljiviji dio je bio bežicni prijenos izmjenične struje.

Naš najveći Nacionalni park Plitvička jezera obišli smo šetajući, vozeći se u vlakiću i u brodu. Od jako mnogo, nedavnih kiša, jezera su nabujala, pa nismo mogli posjetili sve dijelove parka. Bez obzira, jezera su nas ostavila bez daha.

2. DAN: Zagreb

Poslije doručka kenuli smo u razgledavanje grada uz pratnju stručnog vodiča. Prošetali smo gornjim gradom i vidjeli Kamenita vrata, Sabor, trg i crkvu sv. Marka, katedralu... Posjetili smo Tehnički muzej i Muzej Dražena Petrovića. Bili smo na Trgu bana Jelačića, a nakon ručka otišli smo u ZOO Maksimir.

3. DAN: Krapina - Trakošćan - Varaždin - Marija Bistrica

Trećeg dana naše ekskurzije prvo odredište je bila Krapina. Posjetili smo Muzej krapinskih neandertalaca i Hušnjakovo brdo, gdje su pronađeni ostaci prapovijesnog čovjeka. Zatim smo nastavili put prema Trakošćanu. Obišli smo prekrasni dvorac uz pratnju stručnog vodiča, a nakon toga smo otišli na ručak. Poslijepodne smo proveli u obilasku i razgledavanju baroknog grada Varaždina i njegovih kulturno-povijesnih znamenitosti. U povratku smo svratili u poznato marijansko svetište Mariju Bistricu. Kad smo se vratili u hotel, nakon večere slijedila je zabava.

4. DAN: Osijek - Vukovar -  Vinkovci

Nakon doručka krenuli smo za Osijek. Nakon ugodne vožnje ravnom Slavonijom stigli smo. U Osijeku smo posjetili Muzej, Tvrđu, katedralu i Kapucinski samostan. Zatim smo nastavili put prema Vukovaru. Vidjeli smo stari dio grada, vodotoranj, Gradski muzej i posjetili Spomen dom na Ovčari. Poslije ručka krenuli smo za Vinkovce i nakon kraće šetnje i odmora vratili smo se u hotel.

5. DAN: Zagreb – Split

Spremili smo svoje stvari i poslije doručka otišli iz hotela. Putem smo se zaustavili do restorana u kojem smo ručali. U Splitu smo bili oko 14 sati. Ukrcali smo se na trajekt za Velu Luku i oko 18 sati došli doma.