Osnovna škola "Vela Luka"

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

Posjeti...

Vremenska prognoza

Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Škola u prirodi - Gorski kotar - Lika - Zagreb
Autor: Administrator , 6. 5. 2014.

Svake godine učenici četvrtih razreda naše škole imaju organiziranu terensku nastavu u Gorskom kotaru. Cilj ove terenske nastave je upoznavanje prirodno-zemljopisnih, kulturnih i povijesnih obilježja gorskog kraja, ali i druženje učenika i razvijanje odgovornosti i samostalnosti. U ponedjeljak 5. svibnja krenuli su trajektom prema Splitu, gdje im se je pridružilo i šest učenika OŠ Braće Glumac iz Lastova sa svojom učiteljicom.
Pratite njihovo putovanje i pogledajte koju sličicu pod opširnije…

1. DAN: Split - NP Krka - Josipdol

U ponedjeljak ujutro smo se okupili na trajektnom pristaništu, pozdravili s roditeljima i krenuli trajektom prema Splitu. Iz Splita smo nastavili put autobusom prema NP Krka. Nakon razgledavanja slapova Krke i prekrasne prirode, ručali smo na otvorenom u pravom prirodnom okruženju. Slijedio je nastavak puta prema Josipdolu. Stigli smo kasno poslijepodne, smjestili se u hotel „Josipdol“ i otišli na večeru. A nakon večere je slijedila zabava...

2. DAN: Josipdol - Ogulin

Nakon doručka krenuli smo u Ogulin. Tamo smo posjetili Zavičajni muzej i spomen sobu naše poznate književnice Ivane Brlić Mažuranić. Kad smo se vratili u Josipdol ručali smo u našem hotelu. Upoznali smo vršnjake sa Hvara, s kojima smo se natjecali u sportskim aktivnostima. Nakon pobjede protiv Hvarana otišli smo na večeru, a poslije večere je bio pidžama party.

3. DAN: Josipdol – Zagreb

Ustajemo ranije, doručkujemo i odlazimo za Zagreb. U Zagrebu posjećujemo kulturno – povijesne spomenike i muzeje. Tehnički muzej, Muzej Dražena Petrovića, Gornji grad, crkvu sv. Marka, katedralu, Trg bana Jelačića i vozimo se uspinjačom. Nakon ručka odlazimo u zološki vrt Maksimir. Kad smo se vratili u hotel, bili smo već poprilično umorni, ali to nam nije smetalo da pripremimo frizure za shiz-friz.

4. DAN: Josipdol – Pilana – Izvor Vrelce

Nakon doručka otišli smo u obilazak pilane. Tamo smo vidjeli postrojenja za obradu drvene građe i za proizvodnju namještaja – stolica, ormara, parketa i sl. Zatim smo krenuli na Bjelolasicu i šetali kroz šumu sve do izvora Vrelce. Ovo je bilo pravo ponavljanje gradiva iz prirode. Nakon uživanja u prelijepoj prirodi gorskog kraja, vratili smo se u hotel na ručak. Poslije ručka smo se malo odmarali, a onda su naši dečki išli na igralište, a većina djevojčica je ostala na likovnoj radionici. Navečer opet zabava…

5. DAN: Josipdol – Kutarevo – Split – Vela Luka

Došao je i zadnji dan naše škole u prirodi. Spremili smo svoje stvari i nakon doručka krenuli prema Splitu. U putu smo stali u Kuterevu blizu Otočca. Tu se nalazi utočište za medvjede. Nakon obilaska Kutareva i kraćeg odmora nastavili smo put prema Splitu. Ručali smo u Merkatoru i u poslijepodnevnim satima krenuli na trajekt za našu Luku.

Zavirite i u našu fotogaleriju!