Osnovna škola "Vela Luka"

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

Posjeti...

Vremenska prognoza

Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Naše putovanje u Italiju
Autor: Rebeka Matulić, 8. 5. 2019.

Od 22.4. do 26.4. generacija  učenika sedmih i osmih razreda koji pohađaju nastavu talijanskog jezika organizirano je putovanje u Italiju.

Posjetili smo jedan od najvećih zabavnih parkova Gardaland. Podijelili smo se u tri skupine i krenuli u avanturu Gardalanda. Gardaland nudi sve i svašta. Od najstrašnijih adrenalinskih atrakcija  pa do najuzbudljivijih pustolovina.  Naši učenici su iskušali svašta novo. Blue Tornado, Atlantida, Mammut i Raptor samo su neki od njih.

Poslije uzbudljivog izleta u zabavnom parku,krenuli smo prema jednom malom gradiću po imenu Sirmione. Njega je u prošlosti kupila jedna mletačka obitelj. U njemu smo pojeli sladoled. Sutradan smo išli u mali gradić Peschiera. I on je bio u prošlosti kupljen od strane jedne mletačke obitelji. Prošetali smo se uz jezero Lago di Garda. Iza toga smo i otišli vidjeti kako izgleda pravi  Safari gdje životinje slobodno hodaju. Vidjeli smo hijene,žirafe,lavove i mnoge druge životinje. Vidjeli smo i zoološki vrt u kojem smo se kratko zadržali. Zatim smo se uputili prema gradu Veroni, poznatom prema velikoj ljubavi Romea i Julije. Posjetili smo i Julijinu kuću te smo imali priliku vidjeti Julijin balkon gdje su se ona i Romeo sastajali.  U Veroni smo ručali lunch pakete i kupili suvenire. Polako smo sjeli u naš autobus i krenuli nazad za Hrvatsku. Navečer smo bili na večeri u Opatiji. Ujutro u 7 sati smo došli u Split i s trajektom u 10:30 krenuli za Velu Luku. To je bilo naše kratko, ali slatko putovanje.